wtorek, 17 marca 2015

Wiosenne budki dla ptaków


Witajcie :)

    Wygląda na to, że ozdabianie malutkich tekturowych domków wciągnęło mnie na dłużej. Muszę się przyznać,że częściowo stało się tak dlatego, że przez pośpiech i nieuwagę zamiast 3 domków, kupiłam aż 9, no i teraz trzeba przecież coś z nimi zrobić. Na szczęście zachwyciły nie tylko mnie i mam dla kogo je ozdabiać. 
Nadal utrzymane są w wiosennym klimacie, w kolorach turkusu, różu i bieli. Wreszcie znalazło się też zastosowanie dla bardzo dużych kwiatów róży, które kupiłam już sporo czasu temu. 
    





Domek dla ptaków Shabby Chic


Tą budkę obkleiłam z frontu papierem scrapowym.



Domek dla ptaszków Shaby Chic




Budka dla ptaków w stylu Shabby chic




Shabby Chic scrapbooking bird house



Bird house



    Domki pomalowałam farbą akrylową na jeden kolor, a po wyschnięciu pocieniowałam gąbką z białą farbą, dzięki temu wyglądają znacznie ciekawiej i nie tak płasko.  Po wyschnięciu każdy domek posmarowałam odrobiną farby z brokatem. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz