czwartek, 26 listopada 2015

Dekoracje bożonarodzeniowe

TAKIE COŚ :)

Gdy zaczynałam robić tę ozdobę, nie miałam na myśli nic konkretnego. Miało być zimowo i trochę świątecznie. Chciałam coś w bieli i beżu do postawienia na kominek. Akurat tak się złożyło, że w Pepco była wyprzedaż brudnych i podniszczonych rzeczy. Kupiłam kilka domków w różnych rozmiarach za pół ceny :) 
Zabrałam się za największy. Wszyscy, którzy go widzieli mówią, że zrobiłam bardzo ładną szopkę :) więc choć nie taki był mój zamiar, chyba to jednak jest szopka. 


karolina czołba

Tło troszeczkę zmediowałam. Użyłam maski bąbelki, brokatu, kilku stempli i taśmy ozdobnej. Domek pomalowałam na biało, właściwie zrobiłam lekką przecierkę gąbeczką. Dach ozdobiłam szyszkami i patykami. Zimowa sceneria powstała  z domku, ażurowych gwiazdeczek, stempla kolędy w kształcie choinki, pasty strukturalnej, kory, szyszek i dużo, dużo brokatu. 

pomysł na szopkę


karolina czołba


Dziękuję Wam za odwiedzinki :)
Thank You for visit :)


3 komentarze:

  1. Fajny pomysł i świetne wykonanie, naprawdę piękny jest ten domek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Karolina masz niesamowity talent ! Inspirujesz mnie bym też stworzyła sama jakąś Świąteczną dekorację. Generalnie talentu do tego nie mam. Dwa dni męczyłam się z wiankiem Bożonarodzniowym z Gwiazdami betlejemskimi ale ostatecznie skapitulowałam i kupiłam kwiaty i wianek w https://amarantkwiaty.pl/wianki-bozonarodzeniowe-czyli-kwiaty-na-boze-narodzenie/ bo trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść niepokonanym :D Skoro z tym mi się nie udało to może z pomocą moich dzieciaków i męża stworzymy taki domek :) Piękna dekoracja na prawdę !
    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń