środa, 20 stycznia 2016

Wyzwanie z paletą w GOscrap


WSPOMNIENIE LATA


Rzadko puszczam dwa posty jednego dnia, ale dziś akurat tak się złożyło, że jest ku temu okazja. 
W Goscrap ruszyło właśnie wyzwanie z paletą kolorystyczną, którą dla Was przygotowałam. Jest w typowo letnich, radosnych kolorach i taka jest też moja inspiracja.
 Zapraszam Was serdecznie do udziału w wyzwaniu. 
Szczegóły znajdziecie Tutaj


Zdjęcie, które znajduje się na LO zrobiłam tego lata. Założyłam mały przydomowy warzywinik, którego największym hitem był groszek cukrowy. Zajadaliśmy się nim przez całe lato i zamierzamy też przez następne.  Patrząc na tę fotografię czuję jak powracają piękne, ciepłe  wspomnienie lata spędzonego z moją rodzinką. Aż prosiła się o to, żeby otrzymać ładną oprawę. 




LO scrap



Strona wyszła bardzo słonecznie. Choć raczej rzadko używam w pracach koloru żółtego, teraz wydawał się to wybór oczywisty. Papier Cuddly time, który jest bazą dla layoutu ma bardzo intensywny słoneczny kolor. Wręcz czuć ciepło, które z niego emanuje :) Świetnie uwydatnił pozostałe barwy palety. 
Właściwie niewiele zrobiłam z papierami. Główną formę Lo uzyskałam wyłącznie z prostokątów i kwadratów różnej szerokości i długości, poukładanych warstwowo. Na kilka papierków nałożyłam stemple, żeby troszkę zróżnicować ich wygląd. Dodatki z tekstami pochodzą z kolekcji Simply folk. Różowe elementy wycięłam z papieru Hello Sweetie i With love. Soczysta zieleń to papier Aromatic herbs, a jaśniejszy żółty Enjoy sunshine



scrapbok


LO


scrapbooking layout



Moje radosne i pozytywne LO zgłaszam do 








Dziękuję Wam za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)
Thank you for visit and see you soon :)




8 komentarzy:

  1. Czytam ten post a za oknem u mnie śnieg. Aż zatęskniłam za latem i tą karuzelą barw jaką można wtedy zobaczyć na łące czy w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już też zatęskniłam za ciepełkiem, ale zimę też kocham. Biały puszysty śnieg i sanki z moim maluchem. Pozdrowionka

      Usuń
  2. jaka moc kolorów aż uśmiech pojawił się na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, słoneczny scrap! Wspaniała całość! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap bardzo energetyczny :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekły mnie te kolory! Groszek przywołał wspomnienia babcinego ogródka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!!! Dziękuję za udział w zabawie w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń