czwartek, 19 maja 2016

Pamiątka Komunii Świętej dla dziewczynki





Dziś dzień inspiracji dla CRAFTfun.
Mam dla Was dwie prace. Pierwsza jest bardzo osobista i dotyczy mojego dzieciństwa.
Druga to Pamiątka Komunii Świętej dla dziewczynki w formie Magic Book i od niej właśnie zaczniemy.

cardmaking


W projekcie użyłam papierów Studio 75 Marzenia Alicji 
oraz piękną trójwymiarową Hostię 3d z CRAFTfun. 


karolina czołba



Powrót do dzieciństwa



Podróże sentymentalne to nie jest coś, co często mi się zdarza. Jednak są takie dni, które powodują, że myśli płyną w kierunku szczęśliwych, radosnych i kompletnie beztroskich momentów dzieciństwa. 

Właśnie w tym kierunku popłynęły moje myśli w związku z tematem naszego nowego wyzwania w CRAFTfun, którym jest "Nasze dzieciństwo".

Wybrałam zdjęcie z moją mamą. Jesteśmy w lesie, gdzie do teraz mamy domek i chętnie spędzamy tam wolne chwile podczas wakacji. Moja mama coś sobie czyta, czy ogląda, a ja już coś kombinuję - fifarafuję jak to mówimy u nas w domu. Zdjęcie jest zrobione w latach 80'. Nie pamiętam tej sytuacji, ale myślę sobie, że chyba widzę kogoś kto pali papierosy i aż nie mogę uwierzyć, ale ja tego kogoś naśladuję. Chyba palenie wydawało mi się wtedy super fajne. Aż mi się wierzyć nie chce, że mogłam podziwiać to obrzydlistwo. Takie były czasy.
Na szczęście nigdy nie nauczyłam się palić. 

Wyjazdy na domek wspominam cudownie. Mogliśmy z bratem i kuzynami wędrować całymi dniami po lesie, robić szałasy, łowić ryby, raki, kąpać się i opalać na plaży. Było tak beztrosko, tak bezproblemowo. 


mixedmedia project

karolina czołba

karolina czołba

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce :*




1 komentarz: