czwartek, 28 lipca 2016

Kartka dla miłośników zwierząt


NA ZAWSZE RAZEM



Niektóre kartki robię, tak po prostu uniwersalnie. Nie myślę o nikim konkretnym, zwyczajnie chcę coś zrobić i robię, albo je wykorzystam, albo nie.  Tym razem było troszkę inaczej. 

Stempelek  z dziewczynką i pieskiem pokolorowałam już jakiś czas temu i w sumie nie miałam na niego jakiegoś specjalnego pomysłu. Postanowiłam coś z nim zrobić i tak mu się przyglądałam, aż pomyślałam sobie o kimś, kto kocha zwierzaki i choćby nie wiem, co nigdy ich nie opuszcza. 

Być może macie wśród przyjaciół lub rodziny takie osoby? Ludzi, którzy znajdują zagubionym lub porzuconym zwierzętom nowe domy, którzy tworzą domy tymczasowe, opiekują się chorymi psami i kotami, czyszczą klatki w schroniskach?

Taką osobą jest moja bratowa. Wraz z kilkoma koleżankami z wielką pasją pomagają potrzebującym zwierzętom. Podziwiam ją za to,  bo choć sama kocham zwierzaki, nie byłabym gotowa na takie zaangażowanie w sprawy obcych zwierząt.  Bo wierzcie mi, to nie chodzi tylko o głaskanie kotka, czy pieska na kolankach. 

Tak więc tę karteczkę dedykuję właśnie im. Dziewczynom, które mają wielkie serce i poświęcają czas, pieniądze i energię na pomoc bezbronnym zwierzętom. 

kartka z psem




Kartkę wykonałam w ramach inspiracji dla Goscrap. 
Dziewczynka z psem to digi-stempel pokolorowany promarkerami, natomiast napis together everywhere pochodzi z arkusza all about summer. Nasycony róż to fragment papieru hello sweetie, a miętowe kropeczki – for fun [extra].



karolina czołba



Pozdrawiam Was serdecznie  :)

1 komentarz:

  1. jejku jaka słodka karteczka i z jak piękną dedykacją! przegenialnie!

    OdpowiedzUsuń