piątek, 20 stycznia 2017

Kartki na Dzień Babci



Witajcie Kochani :)

Dziś mam Wam do pokazania  jeszcze dwie kartki na dzień Babci. 
Pierwsza pozostaje nadal w słodkim klimacie. Użyłam papierów Primo ze Studio75, które w zasadzie dedykowane są do prac dziecięcych, ale moim zdaniem tak pięknie komponują się z kwiatowymi kompozycjami, że właściwie można wykorzystywać je do do wszystkich rodzajów kartek. 





Kształt kartki uzyskałam dzięki wykrojnikowi brzegowemu, a baza to gotowy produkt ze Studio75.
Te przezroczyste kropeczki, które widzicie na kartce to efekt użycia NUVO drops. Jeśli zastanawiacie się, czy je kupić zapraszam do obejrzenia mojego filmiku ,lub poczytania posta na temat tego produktu. 



Druga kartka jest,  w tak zwanych "babciowych" kolorach. Nie wiem dlaczego wszystkim babcia kojarzy się z kolorem brązowym, i tym retro charakterem. Każdy ma inną babcię. Moja uwielbiała ubierać się w kolorowe, różowe, turkusowe, czy niebieskie rzeczy i malowała usta różową szminką :) Gdyby była jeszcze z nami na pewno dostałaby tę pierwszą, różową kartkę.


Tak więc do wykonania kartki w "babciowym" stylu wykorzystałam kolekcję Pan i Pani Black






Pozdrowienia :)
Karolina


3 komentarze:

  1. no tak, zależy jaka babcia ;) moja jednak pasowałaby bardziej do tej drugiej kartki. choć mi osobiście różowa bardziej się podoba. a te kropelki super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jedna i druga cudna. Choć ta różowa mnie zachwyciła swoją energią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, obie, choć tak całkowicie różne :-)

    OdpowiedzUsuń