wtorek, 25 kwietnia 2017

Kartki ślubne i urodzinowe


Hej Kochani :)

Jak tam u Was praca z kartkami ślubnymi i komunijnymi? Ja muszę przyznać, że w tym roku robię ich dość sporo i bardzo mnie to cieszy. Korzystam niezmiennie z papierów Studio 75, sama nie wiem, czy już tak się do nich przyzwyczaiłam, czy po prostu tak dobrze pasują do okazji takich jak śluby lub Komunie, ale chyba jednak to drugie :)

Dziś pokażę Wam kartki ślubne. Bardzo proste, bez mediowania, bez postarzania ale za to z kwiatami i kilkoma warstwami papieru. Kwiaty to w większości Wild Orchid Crafts. Papiery: Marzenia Alicji i Aleja Róż







No i jeszcze jedna kartka, troszkę bardziej pracochłonna. 
Jest to moja inspiracja dla Studio 75, więc być może już ją widzieliście. Tu pomieszałam kilka kolekcji. Znajdziecie tu Primo, Pannę Oliwię i Marzenia Alicji, a także kółeczko z sentencją z Pan i Pani Black










Podpowiedzcie mi, które tło jest lepsze? To z kartkami ślubnymi, czy stare z urodzinową? Nie mogę się zdecydować. 


Pozdrowienia :)
Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz