piątek, 14 kwietnia 2017

Kartki z kwiatami


Witajcie kochani :)

Dziś chcę pokazać Wam trzy kartki. Łączy je podobny układ i to, że jako punkt centralny wszystkie trzy mają jeden duży kwiat.  Dla mnie są praktycznie takie same jeśli chodzi o kompozycję, ale różni je jej złożoność. Zaczynam od najbardziej ozdobnej kartki.  Zamówiono ją z okazji zaręczyn, jako kartkę gratulacyjną dlatego chciałam, żeby jej wygląd  oddawał atmosferę tak doniosłej w życiu dwojga ludzi chwili. Jak widzicie jest tu sporo warstw, głównie są to papiery ze Studio 75 z małym dodatkiem ScrapBerry's z Kolorowy Jarmark. Żeby odrobinę skontrastować fiolety postemplowałam papiery w czarne wzory stempelkami silikonowymi z Primy. Dodatkowo kartkę zdobi tekturka ze Scrapińca.  Nie mogłam się powstrzymać i posypałam całość srebrnym, dość dużym brokatem. Kwiat jest z materiału i kupiłam go kiedyś na Alliexpress. 







Tę kartkę być może mogliście już widzieć, jeśli odwiedzacie blog Studio 75. Tu też główną, przyciągającą oczy ozdobą jest kwiat z materiału, tym razem z PrimaMarketing. Tło dla niego  stanowi  piękna tekturka w serduszka ze Scrapińca. Kartka jest delikatna, gdy ją robiłam myślałam o ślubach i rocznicach. Papiery to najnowsza kolekcja Studio 75 Aleja Róż









I na koniec najprostsza kartka. Kolorki są cudne, uwielbiam takie soczyste zestawienia kolorów i wzorów. Papiery to Becky Higgins. Nie chciałam za wiele kombinować z papierem, ani nie strzępiłam krawędzi, ani ich nie tuszowałam. Zdecydowałam się tylko na maszynowe przeszycia, które zdecydowanie nadają papierom ciekawszy wygląd. Kwiatek, który zdobi kartkę jest zrobiony z foamiranu. To mój pierwszy taki kwiat. Wiem, że większość osób używa do robienia kwiatków metalowych wykrojników, ale w moich zasobach nie znalazłam żadnych odpowiednich. Przypomniałam sobie za to, o moim plotterze tnącym ScanNcut z Brother i okazało się, że foamiran całkiem fajnie można właśnie tą maszyną wycinać. Skorzystałam z gotowego kształtu kwiatka, proponowanego przez producenta.  Wycięte warstwy płatków potuszowałam distress ink. 






 Miłego dnia :)
Karolina

5 komentarzy: