środa, 7 czerwca 2017

Kartka Shaker Boxem / Shaker Box Card

Hej ! Lubicie kartki z shaker boxem? Dziś mam właśnie taką słodką kartkę z małym smokiem z MFT. Oba smoki pokolorowałam promarkerami, a tło zrobiłam przy użyciu distress inks i odrobiny wody.  Okienko z cekinami zrobiłam w najprostszy znany mi sposób z dwustronną, piankową taśmą klejącą i ramką wyciętą z wykrojnika Die-namics. 

Hi there !
Do you like cards with shaker box? Today I have a sweet card with a small dragon from MFT stamps.  I coloured both dragons using promarkers and background is made with distress inks and a bit of wather. I made shaker box in the easyest way I know with doublesided foam tape and one die cut  frame from Die-namics. 





Zachęcam Was do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu Diabelskiego Młyna. Tym razem mamy dla Was lift kartkowy.

I encourage you to participate in the newest challenge of Diabelski Młyn. This time we ask you to make cardmaking lift. 


Miłego dnia !
Have a nice Day!


2 komentarze: