niedziela, 25 czerwca 2017

Pocket shaker card z jednorożcem

Hej!Dziś chcę Wam pokazać kartkę z pocket shakerem. Zrobiłam ją przy użyciu Fuse tool i kilku dodatków oraz papieru z Crate Paper. To było na prawdę proste. Najpierw narysowałam kształt taga na białym kartonie, przykryłam go stroną  z albumu  Project life i odrysowałam kształt przy użyciu grącego fuse tool. Zrobiłam dwie kieszonki, pierwszą na jednorożca i drugą na sentencję. Tę kartkę zrobiłam dla Kolorowego Jarmarku.  

Hi! Today I want to show you a sweet card with a pocket shaker. I made it using Fuse tool and some die cuts and papers  from Crate Paper.  It was really easy to make. First I drew a tag shape on a white cardstock, I covered it with Project Life pocket page and than I trace it with hot fuse tool. I made two pockets, one for the unicorn an secon for the sentance. I made this  for Kolorowy Jarmark







Miłego Dnia!
Have a nice day!



2 komentarze:

  1. Widziałam tę kartkę na blogu Kolorowego Jarmarku i zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Jest cudna, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest, radosna jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń