środa, 21 czerwca 2017

Pocket Shaker Card


Hej! Dziś chcę Wam pokazać fajną kartkę z pocket  shaker boxem. Kartkę zrobiłam przy użyciu Fuse Tool i strony z albumu project life. To jest moja pierwsza taka kartka i muszę Wam powiedzieć, że bardzo fajnie wygląda, a zrobienie jej jest super proste. Zrobiłam też scenkę ze stempli MFT, które pokolorowałam promarkerami. W środku shakera znajdują się cekiny i kartka z akwarelowym tłem. 

Te urocza kartka jest moją inspiracją do aktualnego wyzwania w Diabelskim Młynie. Zachęcam was do udziału w wyzwaniu ponieważ możecie zdobyć wspaniałe nagrody z Białych Kruczków


Hi! Today I want to show you a fun pocket shaker card. I made my card using Fuse Tool and a pocket page from project life album. This is my first pocket shaker and I have to tell you that it is super easy to make and looks great. I made a scene with MFT stamps that I coloured with promarkers. Inside the shaker I put some sequins and a card with watercolour background. 

This cute card is my inspiration for current challenge in Diabelski Młyn. I encourage you to take part in it, because you can win amazing prizes from Białe Kruczki







Have a nice day!
Miłego dnia!





1 komentarz: