środa, 16 sierpnia 2017

Kartka z papierowym kwiatem dla Studio 75 / Card with paper flower for Studio 75

Hej ! Dziś chcę się z Wami podzielić kartką shabby chic, którą zrobiłam dla Studio 75. Użyłam papierów z moich ulubionych kolekcji  Marzenia Alicji oraz Primo. Wykorzystałam też tekturkę ze Scrapińca z kolekcji Lily of the Valley.  Tekturkę pomalowałam akwarelami i na koniec pokryłam jeszcze perfect pearls, żeby dodać odrobinkę blasku.

Hi ! Today I want to share with you a shabby chic card I made for Studio 75. I used papers from my fovourite collections Primo and Alice's dreams. I also used beautiful   Scapiniec chipboard from Lilly of the Valley collection.  I painted the chipboard with watercolours and used a perfect pearls to add some shine.







Miłego Dnia!
Have a nice Day!

2 komentarze: