poniedziałek, 11 grudnia 2017

Kartka w wakacyjnym klimacie z papierów Fabrika Decoru/ A holliday theme card from Fabrika Decoru paper collection

Witajcie :) Marzenia jednak czasem się spełniają. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę Wam powiedzieć o tym, że dołączam do nowego wspaniałego Dt Fabrika Decoru. Cieszę się tym bardziej, dlatego że od niedawna produkty tej marki można kupić wreszcie  już w Polsce, więc będziecie mogli tworzyć razem ze mną, a nie tylko oglądać wszystkie te cudne papiery i dodatki i zastanawiać się gdzie je kupić. 
Pracę w DT zaczynamy od stycznia, ale ja już kupiłam troszkę papierów, gdy jeszcze nie wiedziałam, czy się dostanę do ekipy i oczywiście zabrałam się za tworzenie. Wykorzystałam kolekcję Tropical Paradise.

Poproszono mnie o zrobienie kartki w wakacyjnym klimacie. Do kartki będzie dołączony vouchen na tropikalne wakacje. Ktoś będzie bardzo szczęśliwy w te święta. 

Zrobiłam też video tutorial podczas którego sporo mówię na temat tworzenia warstwowych, przestrzennych kartek, więc zapraszam do oglądania. 


Hello everyone :) 
Dreams come true and I'm happy to tell you that I'm joining new amazing Design Team Fabrika Decoru. I'm more than happy beacuse it happened when their products are finally availible in Poland and you will be able to create with me  not just watching and thinking where to buy all those beautiful things. 
We start Dt work from January but I already bought some papers and couldn't resist to create with them. I used Tropical Paradise collection.
I was asked to make a card in a tropical mood. A holliday vacation voucher will be add to this card . Someone will be very happy for christmas this year :) 

I also made a video tutorial, it's in polish and I talk a lot about creating but you can just turn the voice down and just watch if you like.










Miłego dnia Kochani!
Have a nice day!

3 komentarze:

  1. Kartka cudna. Kolekcja też wygląda zachęcająco. A Twoje video jak zawsze pełna profeska;-) I oczywiście gratuluję nowego "etatu";-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń