wtorek, 13 lutego 2018

Summer layout z papierów Fabrika Decoru - Believe in Miracle


Hej, Ostatnio przeglądałam swoje posty na Instagramie i aż mi się wierzyć nie chciało, że tak dawno nie zrobiłam żadnego scrapa. Nadrabiam więc zaległości, tym bardziej, że wywołałam sporo zdjęć z wakacji. Na początek troszkę bajkowy klimat z papierów Fabrika Decoru Beleive in Miracle . Kolory i wzory tej kolekcji są przesłodkie :) 

Hi, I've been scrolling  my posts on Instagram recently and I didn't want to believe that I didn't make a scrap for so long. So I am catching up, especially since I have printed a lot of photos from my vacation. For the beginning , a little fairytale atmosphere from Fabrika Decoru Believe in Miracle papers. The colors and patterns of this collection are sweet :)














Miłego dnia!
Have a nice day!


5 komentarzy:

  1. Karolinko cudowny scrap, rewelacyjnie wykonany i wyjątkowy, będzie piękną pamiątką. Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, jednak takie scrapy, które robi się tylko dla siebie są najfajniejsze :) Pozdrowienia

      Usuń
  2. Fantastyczna praca- najwspanialsza rodzinna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak słodko! Przeuroczy ten scrap.
    Mnie w tym roku wzięło na scrapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow !!! beautiful work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń