wtorek, 6 czerwca 2017

Tag z Lalką Julie Nutting

Hej! Dziś dzielę się z Wami Tagiem z Lalką Julie Nutting. Pokolorowałam lalkę promarkerami Winsor&Newton. Wszystkie papiery to ScrapBerry's z kolekcji Nature's Spirit. Ten tag zrobiłam dla Kolorowego Jarmarku. Wszystkie warstwy spryskałam białym gesso i złotą mgiełką od Heidi Swapp

Hi! Today I'm sharing with you a Tag with Julie Nutting Doll. I coloured the Doll using Winsor&Newton promarkers. All the papers are from ScrapBerry's collection Nature's Spirit. I made this Tag for Kolorowy Jarmark.  I splashed all the layeres with white gesso and gold Mist from Heidi Swapp





Miłego Dnia!
Have a nice Day!





2 komentarze:

  1. Jaki piękny! W kolorach morza... ach, jak ja juz chcę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, też mi się skojarzył z morskimi klimatami :)
    Ślicznie pokolorowałaś stempel!

    OdpowiedzUsuń