poniedziałek, 24 września 2018

Świąteczna dekoracja na drewnianej bazie w kształcie dziecięcego body

Hej, nie pokazywałam Wam tu jeszcze mojego ostatniego projektu dla Piątek Trzynastego. Ostatnio pojawiła się cudowna nowa kolekcja bożonarodzeniowa Rosy Cosy Christmas.  Kiedy tylko wpadła w moje ręce, od razu mi się spodobała. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście możecie zerknąć na film na moim kanale z przeglądem tych cudnych papierków.

A teraz kilka słów o moim projekcie świątecznym. Jest to kompozycja wykonana na bazie w kształcie dziecięcego body z Woodouts!. Jest to duża baza, wysoka na 30 cm, moim zdaniem idealna na metryczki dla noworodków. Moje maleństwo ma już jednak 7 lat, dlatego na metryczkę troszkę za późno, ale nie jest za późno na oprawienie zdjęcia z pierwszej gwiazdki.

Bazę  z MDF 6 mm obkleiłam papierem w krateczkę, który przykleiłam na klej do papieru, trzyma się świetnie. Następnie zrobiłam wielowarstwową dekorację z elementów wyciętych z arkusza z elementami do wycinania.










Miłego wieczoru :)



czwartek, 20 września 2018

Zawieszka z łapaczem snów

Hej,  ostatnio troszkę nie nadążam z pisaniem postów. Bardziej aktywna na bieżąco jestem na FB i Instagramie, więc jeśli jesteście ciekawi co aktualnie porabiam raczej tam zaglądajcie. Tu niestety wszystko z opóźnieniem...

Dziś pokazuję Wam dekorację na okrągłej bazie z Woodouts, którą za,ierzam powiesić sobie na ścianie, na galerii ze zdjęciami.

Jak zrobiłam ten projekt możecie poczytać TUTAJ, a jeśli wolicie oglądać to zapraszam na filmik z kursem.













wtorek, 11 września 2018

Kolorowa kartka na osiemnaste urodziny

Hej, moja dzisiejsza inspiracja dla Was to kolorowa kartka na osiemnaste urodziny.
Wykorzystałam same kolorowe papierki, kartka jest wielowarstwowa i wesoła, jak na pewno widać jest dla dziewczyny :)



sobota, 8 września 2018

Jesienny wianek na bazie z Woodouts - Inspiracja dla Studio 75

Hej, dziś rusza pierwsze po wakacjach wyzwanie w Studio 74. Zapraszamy Was serdecznie do wspólnej zabawy. temat to interpretacja tablicy inspiracyjnej, Możecie wykonać dowolny projekt, a szczegóły zasad znajdziecie na blogu Studio 75.  Koniecznie zajrzyjcie na blog i zobaczcie inspiracje wszystkich dziewczyn z DT.

Moja inspiracja to wianek jesienny  o średnicy 30 cm z MDF Woodouts!  . 
Na początek wianek zagruntowałam biały gesso, następnie pomalowałam medium do spękań, a gdy wyschło spryskałam je pomarańczową mgiełką. Kiedy wszystko  wyschło nałożyłam miejscowo akrylową farbę w pięknym turkusowym kolorze. Całość wysuszyłam i dodałam sporo złotych plamek,  przy pomocy kleju do złoceń oraz płatków złota. Produkty, których używałam znajdziecie w poście z wyzwaniem.

Chciałam, żeby projekt był bardziej jasny i miał ciekawszą teksturę dlatego użyłam maski z A.B. Studio w krzyżyki i nałożyłam przez nią białą pastę strukturalną. Następnym krokiem było spryskanie całości białą farbą i lekkie rozbielenie całości gąbeczką.

Kwiaty, które są na wianku wycięłam na ScanNCut  z papieru Violet Love, który potuszowałam żółtym tuszem distress oxide. Na środek tych dużych kwiatów wkleiłam różyczki. 











Miłego dnia :) 

piątek, 7 września 2018

Alterowany księżyc na bazie z Woodouts!

Przez kilka ostatnich wieczorów  miałam troszkę wolnego czasu, żeby zająć się bardziej pracochłonnym projektem niż kartka.  Jak widzicie alterowałam bazę z Woodouts! w kształcie księżyca. To spora baza 20x17 cm z płyty MDF o grubości 6 mm. 

Ten księżyc skojarzył mi się z chłopczykiem  z czołówki jednej z wytwórni filmowych, siedzącym właśnie na księżycu, ta myśl zainspirowała mnie do pracy.  

Na księżycu zrobiłam wzór przy użyciu maski id-52  z A.B. Studio. W sumie ta maska kojarzyła mi się bardzo z czasami w jakich żył Wielki Gatsby i z motywami dekoracyjnymi z tamtego okresu, ale chyba do takiego projektu jak ten mój wczorajszy też pasuje. 

Trybiki to metalowe elementy z Mitform, które ostatnio goszczą na wielu scrapbookingowych pracach. Jak Wam się podoba taki projekt? 




Praca po kolei wyglądała tak...
Na początek całość pomalowałam białym gesso. Następnie nałożyłam wzór maski używając pasty strukturalnej. Gdy  całość wyschła przykleiłam trybiki na heavy gel medium i zamalowałam wszystko ponownie  białym  gessem.

Następnym krokiem było dodanie koloru. Popsikałam księżyc trzema kolorami mgiełek w odcieniach zieleni i niebieskiego koloru.  Porządnie wszystko wysuszyłam i zabrałam się za przecieranie struktur białą akrylową farbą.

Zakończeniem pracy nad tłem było wykorzystanie złotego wosku z Prima Marketing. Gdy całość porządnie zaschła zabrałam się z układanie kompozycji z kwiatów, drutu, koronki i kilku innych detali.



















wtorek, 4 września 2018

Romantyczna kartka Shabby Chic z papierów Be Gantle

Hej, przygotowałam tym razem romantyczna, delikatna kartkę w stylu shabby chic z kolekcji Be Gentle by Aga Baraniak. Jeszcze się chyba tutaj nie chwaliłam, że od tego miesiąca jestem ambasadorką tej marki, co mnie niezmiernie cieszy. 

A.B. Studio szybko się rozwija i ma w swojej ofercie piękne artystyczne papiery, stemple oraz maski, których przybywa bardzo szybko. Jestem szczęśliwa, że będę Wam mogła pokazywać wszystkie  te fajne rzeczy i inspirować do pracy z nimi. 

Na moim kanale YT jest też film, na którym zobaczycie jak krok po kroku wykonuję tę kartkę. 













wtorek, 21 sierpnia 2018

Dekoracyjna chmurka ze zdjęciem dzieci

Hej, oj nadrabiam zaległości, nadrabiam. Zaczynam od pokazania Wam projektu na płycie MDF marki Woodouts, w kształcie chmurki.

Do ozdobienia tego słodziakowego kształtu użyłam na początek białego podkładu, następnie białej akrylowej farby, a gdy wszystko przeschło zajęłam się dodawaniem wzorów i elementów z papieru.







 Wzorki namalowane na chmurce zrobiłam przy użyciu masek/szablonów z wzorami kwiatków z A.B. Studio. Przykładałam szablony w różnych miejscach i zamalowywałam te kwiatki, które mi się podobało. Dzięki użyciu szablonów nie potrzeba nam żadnych twórczych zdolności malowania i rysowania. Wystarczy przyłożyć wzór tam gdzie się go chce i zamalować farbą, tuszem lub pastą.
Ja wykorzystałam tusze distress oxide, które mają śliczne kredowe wykończenie i super łatwo nakładają się za pomocą aplikatora lub gąbki.








Wszystkie kwiatki, piórka, gwiazdki i balon pełen zwierzaków to elementy powycinane z papieru marki Piątek Trzynastego z kolekcji Cute&Co. Jest to bardzo fajna kolekcja papierów o tematyce dziecięcej, w pastelowych kolorach z mnóstwem elementów, z których można zrobić fajne kompozycje. Do papierów można dobrać także inne gotowe dodatki jak banerki, naklejki czy notesy.


Miłego Dnia!