sobota, 9 kwietnia 2016

CANDY w Blue Owl Avenue


CANDY


Jakiś czas temu na liczniku postów przekroczyłam 300 :) 
Z tej okazji mam dla Was CANDY.
Możecie wygrać szafkę na nasze ukochane papiery scrapowe. 
Wreszcie koniec z bałaganem i brakiem miejsca.
Jeśli zainteresowanie będzie duże dorzucę jeszcze papiery i inne przydasie :)
Dla tych, którzy nie scrapują, a też tu zaglądają mam jeszcze 
malutki pozytywny blejtram. 
Wybór nagrody należy do Was. 






ZASADY

1. Umieść podlinkowany do tego posta banerek na 
bocznym pasku swojego bloga.
2. Umieść komentarz pod postem, którą nagrodę wybierasz(szafka , czy blejtram), żebym mogła Cię wylosować :) 
3. Nie trzeba być obserwatorem bloga, ale jeśli podoba Ci się to co robię,  może zechcesz dołączyć do grona obserwujących.
4.Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.
5. CANDY trwa do 15 maja 2016 włącznie. 
6. Jeśli nie macie bloga możecie też zgłosić swój udział w CANDY na mojej stronie na FB
Kilka dni po zakończeniu ogłoszę zwycięzcę.



Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)


19 komentarzy:

  1. Hej! Otwieram kolejkę;-) Gratuluję 300nego postu i życzę kolejnych 300tu. Trzymam kciuki i życzę sobie wygranej szafeczki na papiery;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj gratuluję i życze kolejnych wspaniałych pomysłów i wielu postów :) a ja wybieram szafeczkę na papiery. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim marzeniem jest taka właśnie szafka, więc dołączam od candy. A jeśli nie wygram to proszę o namiar gdzie taką szafkę mogę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i ustawiam się w kolejkę o moją wymarzoną szafkę na papiery:))))
    oj może mi sie uda, plisssss
    paperMona

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,obserwuję twoje prace i ustawiam się w kolejce,super candy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a po szafkę czy blejtram? Właśnie przygotowuję losowanie i nie wiem do której kupki Cię wrzucić?

      Usuń
  6. Gratuluję! Szafka to świetna nagroda! :-) banerek już u mnie:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jaka cudna szafeczka! Bardzo by mi się przydała na okiełznanie mojego papierowego bałaganu:)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję 300 postów ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu wpisów i liczę na kolejne :)
    Staję w kolejce po szafkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się :) Wybieram szafkę :)
    http:swiatwedlugpaoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat reorganizuję pracownię,więc półeczka od Ciebie pomogłaby mi uporządkować choć część papierów:)Obserwuję,zaraz będzie banerek:)Gratuluję wielu postów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce po szufladę :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. co za nagrody :) ustawiam się w kolejce po szafkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałego postowania! Baaardzo kreatywny blog, zostaję tu na dłużej! :-) I ja skusiłabym się na szafeczkę!
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna kojarzy się z wiosennymi porządkami. Chętnie bym takowe zrobiła z przydasiami, lecz gdzie je upchnąć? Nie mam tego dużo, ale i tak brakuje miejsca. Taka półeczka załatwiłaby sprawę.
    Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko jeden powód pozbycia się takiej cudnej szafeczki - nabyłaś większą :) grzechem byłoby nie skorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mebelek bardzo by mi się przydał - wreszcie posortowałabym rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka szafeczka na papier to świetna sprawa, chętnie bym taką przygarnęła. W końcu w moich papierach zapanował by porządek :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń