czwartek, 21 kwietnia 2016

Ramka malowana farbami Annie Sloan

   



   Kopnął mnie zaszczyt. Dziś jestem gościnną projektantką w Craftowym Ogródku. Bardzo się z tego zaproszenia ucieszyłam, ponieważ nie raz, nie dwa brałam udział w ogródkowych wyzwaniach, a teraz mam okazję tam inspirować. No mam nadzieję, że inspirować :)


   Wiecie, że biorę się za różne rzeczy. Ostatnio bawię się farbami kredowymi Annie Sloan, które bardzo sobie chwalę. Dają dużo możliwości i choć jak na razie, mnie interesuje tylko malowanie na drewnie, to może wkrótce pokuszę się o coś jeszcze. 


   Zrobiłam ramkę ze scrapowym środkiem. No właściwie zrobiłam, to trochę za dużo powiedziane. Kupiłam ramkę i ją przerobiłam. Najczęściej do tego typu prac kupuję ramki w Pepco. Jest dość tanio i spory wybór. No i mam ten sklep w swojej małej mieścinie.

Robiąc ten projekt myślałam, że może być dobrym pomysłem na prezent dla kogoś kogo kochamy. 














Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)






3 komentarze:

  1. Super wyszlo. I te połàczenia kolorów dają fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. Na razie mam tylko trzy kolory, ale myślę, że kupię więcej, bo efekty są fajne i praca z tymi farbami bardzo prosta i przyjemna. Pozdrawiam!

      Usuń