czwartek, 7 kwietnia 2016

Jaki ojciec, taki syn


Layout dla GOscrap



   Kiedy mój synek był jeszcze malutki robiliśmy mu mnóstwo zdjęć. Zdjęcia w kąpieli, na nocniku, na rowerku, w nowej czapeczce, w czapeczce po mamie itd. Zawsze był dobry powód, żeby cyknąć fotkę. Z czasem troszkę przystopowaliśmy, ale ostatnio mały sam zaczął dopominać się fotografowania. "Mamo zróbmy sobie selfika" - jak pierwszy raz to usłyszałam, myślałam, że padnę ze śmiechu. Mój czterolatek chce selfika i na dodatek stroi do niego miny. A jeszcze kilka dni temu nie mogłam go namówić, żeby przez chwilę się nie ruszał, właśnie do zdjęcia. Cóż, z dziećmi jest jak w kalejdoskopie. Dziś coś lubią, jutro już nie i na odwrót. 
  


karolina czołba



   To jest jedno z moich ulubionych zdjęć. Zrobiliśmy je nad morzem w Gdyni. Wieczór był z tych zapowiadających się na ciepłe, ale niestety rozczarował chłodem. Mały szalał,że chce do wody. Chodziliśmy po plaży w tę i z powrotem,  bez końca. Jakoś udało się wybić mu z głowy kąpanie, a nie jest to łatwe u dwuletniego dziecka. W końcu po dłuższym marudzeniu wystarczył mu plażowy piasek do zabawy i towarzystwo taty. 
   Zawsze jakoś tak się rozczulam, przy tym zdjęciu. Patrzę na tych moich chłopaków i nawet nie wiem co myślę, chyba nic, bardziej czuję niż myślę. Ogarnia mnie takie błogie uczucie radości  z tego, że ich mam, że zachowaliśmy to piękne wspomnienie, że lata lecą, a my znów w tym roku będziemy bawić się w piasku na plaży. I nic więcej nie będzie nam potrzebne, bo mamy siebie. 



scrap




   A teraz troszkę o samym LO. Na bazę wybrałam czarny papier. Musiało tak być.  Tylko na tym tle widziałam tę fotografię. Papiery też były wyborem oczywistym. Pomijając fakt, że jestem w DT Goscrap i tak bym je wybrała, bo nadają się do takich męskich scrapów idealnie. Zestawiłam ze sobą kolekcję streetart i retro chillout. Jest też stempel z Primy i kilka innych dodatków. Nie kombinowałam z tłem. Jedyne co to spryskałam lekko pędzelkiem z rozcieńczoną białą akrylową farbą. Nie za wiele, nie chciałam psuć efektu czerni i burzyć klarowność tego projektu. Zależało mi tylko na dodaniu lekkiego kontrastu i nic więcej. 



karolina czołba



layout scrap


jaki ojciec taki syn




Dziękuję Wam za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)







4 komentarze:

  1. Świetny LO's podziwiam za czarne tło :) uwielbiam takie zdjęcia tatusiów z dziećmi :) moje dziewczyny mają milion fotek "za rączkę z tatusiem a mama na tyłach pstryka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas podobnie z tymi fotkami :) Mąż ma mnóstwo fajnych ujęć, a ja tylko selfie, bo doprosić się nie można i nikt nie ma czasu na zdjęciowanie.

      Usuń
  2. Bo tata to najlepszy kumpel :) a LO świetne :) i fantastycznie wszystko na nim współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Tak tata kumpel, a mama od przytulania :)

    OdpowiedzUsuń