piątek, 1 kwietnia 2016

Pomysł na prezent dla TATY


pomysł na prezent dla taty


   Dzień zaczynam dziś od inspiracji dla CRAFTfun. Wszyscy wiemy kiedy jest Dzień Matki, a przynajmniej prawie wszyscy. Pamiętam przypadek, gdy jeden z graczy w Milionerach nie wiedział i cały kraj się z tego powodu zbulwersował :) Ale, czy wiecie też tak na wyrywki, kiedy jest Dzień Ojca? Ja musiałam sprawdzić. Trochę mi wstyd. Tyle się teraz mówi o tym, że role rodziców powinny być równoważne, że tata jest tak samo ważny, że powinien się opiekować dziećmi, iść na tacierzyński itd. No to tak sobie myślę, że Dzień Ojca też mu się należy i należy się ten dzień wreszcie zapamiętać i świętować.


No więc proszę zapamiętać, że ów święto ma swoje miejsce Dnia 23 czerwca.
Mama w maju, tata w czerwcu :)


    No i skoro już wiemy, kiedy to święto jest, warto by było pomyśleć o jakimś drobiazgu na prezent. Skarpetki, krawat, jakiś gadżet? No można oczywiście, ale zrobić coś samodzielnie, od serca też można. 



Żebyśce nie musieli się domyślać jak to zrobić mam kurs video jak zrobić rankę z napisem, coś jak plakat.   




scrapbooking


Tekturka Mój Tata jest kochany pochodzi z CRAFTfun a papier na tło z GOscrap


karolina czołba


Dzięki za odwiedziny i do zobaczania wkrótce :)



3 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej takie okazje są bardzo ważne i ja również jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć jaki prezent na dzień ojca wybrać. Na pewno bardzo spory ich wybór jest zawsze w https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-dzien-ojca i ja właśnie tam takie upominki zamawiam.

    OdpowiedzUsuń