poniedziałek, 24 września 2018

Świąteczna dekoracja na drewnianej bazie w kształcie dziecięcego body

Hej, nie pokazywałam Wam tu jeszcze mojego ostatniego projektu dla Piątek Trzynastego. Ostatnio pojawiła się cudowna nowa kolekcja bożonarodzeniowa Rosy Cosy Christmas.  Kiedy tylko wpadła w moje ręce, od razu mi się spodobała. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście możecie zerknąć na film na moim kanale z przeglądem tych cudnych papierków.

A teraz kilka słów o moim projekcie świątecznym. Jest to kompozycja wykonana na bazie w kształcie dziecięcego body z Woodouts!. Jest to duża baza, wysoka na 30 cm, moim zdaniem idealna na metryczki dla noworodków. Moje maleństwo ma już jednak 7 lat, dlatego na metryczkę troszkę za późno, ale nie jest za późno na oprawienie zdjęcia z pierwszej gwiazdki.

Bazę  z MDF 6 mm obkleiłam papierem w krateczkę, który przykleiłam na klej do papieru, trzyma się świetnie. Następnie zrobiłam wielowarstwową dekorację z elementów wyciętych z arkusza z elementami do wycinania.










Miłego wieczoru :)



2 komentarze:

  1. Prześliczna i bardzo klimatyczna ozdoba, fajny pomysł na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) a papierki rzeczywiście bardzo udane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń