piątek, 7 września 2018

Alterowany księżyc na bazie z Woodouts!

Przez kilka ostatnich wieczorów  miałam troszkę wolnego czasu, żeby zająć się bardziej pracochłonnym projektem niż kartka.  Jak widzicie alterowałam bazę z Woodouts! w kształcie księżyca. To spora baza 20x17 cm z płyty MDF o grubości 6 mm. 

Ten księżyc skojarzył mi się z chłopczykiem  z czołówki jednej z wytwórni filmowych, siedzącym właśnie na księżycu, ta myśl zainspirowała mnie do pracy.  

Na księżycu zrobiłam wzór przy użyciu maski id-52  z A.B. Studio. W sumie ta maska kojarzyła mi się bardzo z czasami w jakich żył Wielki Gatsby i z motywami dekoracyjnymi z tamtego okresu, ale chyba do takiego projektu jak ten mój wczorajszy też pasuje. 

Trybiki to metalowe elementy z Mitform, które ostatnio goszczą na wielu scrapbookingowych pracach. Jak Wam się podoba taki projekt? 




Praca po kolei wyglądała tak...
Na początek całość pomalowałam białym gesso. Następnie nałożyłam wzór maski używając pasty strukturalnej. Gdy  całość wyschła przykleiłam trybiki na heavy gel medium i zamalowałam wszystko ponownie  białym  gessem.

Następnym krokiem było dodanie koloru. Popsikałam księżyc trzema kolorami mgiełek w odcieniach zieleni i niebieskiego koloru.  Porządnie wszystko wysuszyłam i zabrałam się za przecieranie struktur białą akrylową farbą.

Zakończeniem pracy nad tłem było wykorzystanie złotego wosku z Prima Marketing. Gdy całość porządnie zaschła zabrałam się z układanie kompozycji z kwiatów, drutu, koronki i kilku innych detali.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz