niedziela, 9 grudnia 2018

Składany stojaczek na ręcznie robione kartki i przydaśki

Zawsze chciałam mieć stojaczek na moje ręcznie robione kartki. Oglądałam ich w internecie całe mnóstwo, ale oczywiście większość była zrobiona ręcznie i do zakupu nie dostępna. 
Od kiedy mam swoją firmę z elementami z drewna właściwie z płyty MDF ciągle myślałam, żeby taki stojaczek zrobić.  No i wreszcie jest, a nawet są dwa. Możecie je kupić jak narazie w sklepie Woodouts! na Allegro. 


Pierwszy stojaczek jest mniejszy, krótszy i oprócz eksponowania kartek fajnie nadaje się na przechowywanie tych materiałów, które lubicie mieć pod ręką na przykład mgiełek, perełek w płynie, past modelujących czy innych mediów. 
Głębokość półeczki to 6 cm, czyli to jest maksymalna szerokość pojemniczka jaki możecie położyć na półeczce.  Długość całkowita stojaka to 34 cm a długość półek na których możecie układać przydaśki to 29,7 prawie 30 cm ale wiem że u nas wszystko jest co do milimetra więc piszę dokładny wymiar. 

Główna zaleta stojaka na kartki jest taka, że można go w 5 minut złożyć i rozłożyć, więc jeśli potrzebujecie go tylko na jarmark lub inną okazję, gdzie swoje kartki sprzedajecie to po imprezie możecie go bez problemu złożyć i schować. 
Stojaczek jest bardzo lekki i po złożeniu stabilnie i sztywno stoi.  

drewniany stojak na kartki

drewniany stojak na kartki
ekspozytor na kartki
ekspozytor na kartkiekspozytor do kartek

Stojak na kartki

ekspozytor na kartki


Duży stojak przeznaczony jest głównie do kartek. Ma długość całkowitą 63 cm, a długość półeczki to 59 cm.  Mieści się na nim minimum 16 kartek, ale możecie oczywiście poukładać je bardziej gęsto. 


stojak na kartki

ekspozytor na kartki

ekspozytor na kartki

ekspozytor na kartki







25 komentarzy:

  1. Świetny jest, jeden musi się znaleźć w mojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo prosty i klasyczny ekspozytor, który świetnie sprawdziłby się w moim sklepie. Będę musiała zgłosić się z zamówieniem do Exposite Polska, ponieważ realizują podobne projekty. No i najważniejsze dla mnie jest doświadczenie tego zespołu. Nie ma to jak skuteczna dobrej jakości reklama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można jeszcze taki stojak zakupić??

    OdpowiedzUsuń