sobota, 8 grudnia 2018

Jak zrobić pozłacaną gwiazdę na święta Bożego Narodzenia

Dopadło mnie choróbsko i nie mam za bardzo czasu na wyszukane świąteczne dekoracje. Gdy jeszcze byłam w pełni zdrowia, bez kataru, kaszlu i chrypy ozdobiłam okienko, zrobiłam kartki bombki, malowałam akrylową bombkę farbą i ozdobiłam gwiazdkę.  Jak teraz to piszę to nawet sporo tego już jest :)

W każdym razie dziś na moim kanale YouTube pojawił się nowy film z bardzo prostym sposobem na ozdobienie gwiazdy.
Gwiazda to baza z Woodouts! jest gruba i stoi samodzielnie. Jak zrobiłam na niej złote zawijaski możecie zobaczyć na filmie, lub przeczytać poniżej.












Zaczęłam od pomalowania całej gwiazdy białą farbą akrylową hybrydową z Cadence. Żeby powierzchnia była ładna i gładka, bez smug i zacieków malowałam malutkim wałeczkiem z gąbką.
Pokryłam gwiazdę dwiema warstwami farby.
Następnie wszystko dobrze wysuszyłam i zabrałam się za nakładania wzoru przez maskę.  Wykorzystuję maskę z gwiazdkami z Agateria craft.  Próbowałam kilku past modelujących, ale najlepszy wynik z tą maską daje pasta z Deco Art. Jest taka trochę żelowa i nie rozpływa się. Wzór wychodzi idealnie.

Dzięki paście i masce wzór jest wystający i fajnie wygląda. Kiedy wszystko wysuszyłam nagrzewnicą zaczęłam dodawać złoty blask woskiem z Prima Marketing . Nakładałam głównie na wzór ale trudno było nie pomalować też tła. Powoskowałam też krawędzie, dzięki czemu kształt gwiazdy stał się wyraźniejszy.

Zajęło mi to około 15 minut.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz