sobota, 1 grudnia 2018

Jak zrobić fajne wzorki na plastikowej bombce

Niektórzy nigdy nie zrobią samodzielnie świątecznych dekoracji, inni aż się do tego palą i wciąż szukają nowych pomysłów. Ja mam dla Was właśnie fajny, szybki i niesamowicie prosty pomysł, na zrobienia bombek w takim kolorze jaki się Wam wymarzył. 



Jak zrobić fajne wzorki na plastikowych bombkach


Potrzebujecie oczywiście plastikową bombkę, moja jest rozkładana na dwie części i ma średnicę 10 cm, Dwa kolory farby akrylowej  i wstążeczkę. 
Najlepiej jeśli farba będzie taka trochę płynna, nie może być raczej bardzo gęsta.

Rozkładacie bombkę na pół i wlewacie do środka obu połówek dwa kolory farby.  Nalewać trzeba tak troszkę chlapiąc w różnych miejscach na całej wewnętrznej powierzchni bombki. Najpierw jedną farbę, potem drugą i to w tych miejscach, gdzie nie ma wcześniej dodanego koloru. 
Następnie zamykamy obie części i zaczynamy wstrząsać bombką. Ja wstrząsałam nią takimi trochę kolistymi ruchami.

Do swojej bombki wykorzystałam farby akrylowe z Deco Art. Kolorki i nazwy znajdziecie w opisie filmu na YouTube. 

Jak dokładnie to wszystko wygląda możecie zobaczyć na moim kanale YouTube lub tutaj poniżej. 













1 komentarz: