środa, 26 grudnia 2018

Tag ze zdjęciem wykonany z papierów When we first met


Hej, dziś tag ze zdjęciem wykonany z papierów When we first met z Piątek Trzynastego. Baza to tag z Woodouts! o wysokości 20 cm, więc całkiem spory. 

Do tej pracy wykorzystałam duże arkusze i arkusz z elementami  do wycinania. Nałożyłam na siebie mnóstwo warstw kwiatów i liści, spadochrony i samolot, dodałam też słowo Memories z zestawu banerków z tej kolekcji. Wszystko trzyma się świetnie i mam pewność, że się nie powygina dzięki temu że kleiłam na drewnianej bazie. 

Prawie wszystkie elementy przykleiłam na gorący klej. Kupiłam niedawno mały pistolet z Sizzix i powiem Wam że wygodnie się z nim pracuje, dobrze wygląda na filmach, tylko że wkłady kończą się momentalnie. Są malutkie i wąskie i chyba do niczego więcej niż do klejenia prac scrapbookingowych takie malutkie pistolety na gorąco się nie nadają. 

Jak robiłam ten Tag możecie zobaczyć na filmiku na moim kanale YouTube

























1 komentarz:

  1. Prześliczny ten tag, pełny uroku :)
    Też mam ten pistolet i ten sam problem, klej kończy się ekspresowo. Niedawno kupiłam sobie dłuższe wkłady, ale jeszcze nie próbowałam ich.

    OdpowiedzUsuń