sobota, 8 września 2018

Jesienny wianek na bazie z Woodouts - Inspiracja dla Studio 75

Hej, dziś rusza pierwsze po wakacjach wyzwanie w Studio 74. Zapraszamy Was serdecznie do wspólnej zabawy. temat to interpretacja tablicy inspiracyjnej, Możecie wykonać dowolny projekt, a szczegóły zasad znajdziecie na blogu Studio 75.  Koniecznie zajrzyjcie na blog i zobaczcie inspiracje wszystkich dziewczyn z DT.

Moja inspiracja to wianek jesienny  o średnicy 30 cm z MDF Woodouts!  . 
Na początek wianek zagruntowałam biały gesso, następnie pomalowałam medium do spękań, a gdy wyschło spryskałam je pomarańczową mgiełką. Kiedy wszystko  wyschło nałożyłam miejscowo akrylową farbę w pięknym turkusowym kolorze. Całość wysuszyłam i dodałam sporo złotych plamek,  przy pomocy kleju do złoceń oraz płatków złota. Produkty, których używałam znajdziecie w poście z wyzwaniem.

Chciałam, żeby projekt był bardziej jasny i miał ciekawszą teksturę dlatego użyłam maski z A.B. Studio w krzyżyki i nałożyłam przez nią białą pastę strukturalną. Następnym krokiem było spryskanie całości białą farbą i lekkie rozbielenie całości gąbeczką.

Kwiaty, które są na wianku wycięłam na ScanNCut  z papieru Violet Love, który potuszowałam żółtym tuszem distress oxide. Na środek tych dużych kwiatów wkleiłam różyczki. 











Miłego dnia :) 

1 komentarz: