sobota, 16 kwietnia 2016

Balon z papieru


HOT AIR BALOON


   Cieszę się bardzo, bo dziś mam dla Was coś innego. Jeszcze nigdy nie pokazywałam Wam balona z papieru, choć już nie raz go robiłam. Tym razem sprawę przemyślałam troszkę bardziej wnikliwie i bardziej się postarałam. Jutro nagrywam filmik z kursem na balonik. Myślę jednak że będzie troszkę prostszy niż ten. Jak Wam się podoba, bo powiem nieskromnie, że mi bardzo :) Tylko teraz nie wiem gdzie go zawiesić. 


papierowy balon



   Wrzucam sporo zdjęć, żeby pokazać projekt z każdej strony. Sporo tu kwiatków, koronki i brokatu, ale właśnie one nadały klimat mojemu papierowemu balonowi. Użyłam sporo gorącego kleju, maszyny do szycia i papilotki od babeczki. 



dekoracyjny balon


hot air baloon


prima marketing


wisząca dekoracja


papierowy balon



karolina czołba


balon ręcznie robiony


ozdoba do pokoju





Balon zgłaszam do:




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :) 








6 komentarzy:

  1. Ale bomba :) wygląda odlotowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny projekt, wyglada pracochlonnie! Dziekuje za zabawe z 13arts! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Great idea! Just awesome! Thank you for joining in with us at 13arts:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odlotowa praca :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13Arts

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń