środa, 13 kwietnia 2016

Kartka ślubna dla Studio 75


MŁODEJ PARZE




   Wiosną pojawiają się dwa główne tematy: śluby i komunie. Z tych dwóch znacznie bardziej lubię robić kartki ślubne. Komunia jakoś do mnie nie przemawia. Chyba dlatego, że kartki i zaproszenia na tę okazję są zwykle zbyt stonowane i proste jak dla mnie. Ja lubię poszaleć z dodatkami. 

   Dziś chcę wam pokazać właśnie kartkę dla młodej pary, którą zrobiłam jako inspiracja do Studio 75. Użyłam głównie papierów z kolekcji Rozalia w ogrodzie oraz Sekretny ogród. Troszkę poszarpałam papier, dodałam koronkę, kwiatki i wyszło słodko. 


Na początek krótki filmik :)







kartka ślubna


wedding card


karolina czołba


wedding card



Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)



P.S.
Pamiętacie o CANDY?



2 komentarze:

  1. cudna kartka! widzę że nie tylko ja mam głupio ułożone biurko :D chociaż u Ciebie aż tak nie widać, że Ci słońce włazi :D

    OdpowiedzUsuń