wtorek, 8 grudnia 2020

Dodatki do ręcznie robionych kartek kupione w sieciówkach

 Mało kto ma ten komfort, że wychodzi sobie  na zakupy do sklepu dla plastyków lub rękodzielników, tak mi się przynajmniej wydaje. Kupujemy mnóstwo rzeczy przez internet i są to fajne zakupy, ale nie tak fajne jak te na żywo, gdy produkt faktycznie można wziąć do ręki.

Ja scrapbookingowe zakupy prawie zawsze robię online, ale zdarza się w roku kilka wyjątków takich jak okres przed świętami, kiedy to w naszych miejscowych sieciówkach pojawia sę sporo drobiazgów, które można dodać do ręcznie robionych kartek lub pięknie przyozdobić prezent świąteczny. 


Moje łupy upolowałam w trzech skleach: Kik, Rossman i Pepco. Sznureczki, zawieszki w kształcie choinek ii gwiazdek, chwosty i drucik florywtyczny z powodzeniem można użyć w naszych scrapbookingowych pracach jak layouty, tagi, atc czy popularne kartki handmade. 

Ja zrobiłam bardzo prostą karteczkę z wykorzystaniem czerwono-białego sznureczka, złotą gwiazdką i jednym stemplem Wesołych Świąt. 


Kupiłam zestaw drucików florystycznych i troszkę zastanawiałam się co z nich zrobić. Pokombinowałam i wyszło mi kilka drobiazgów . 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz