poniedziałek, 30 listopada 2020

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową handmade z wiankiem

 Piękne ręcznie robione kartki to cudowne upominki w okresie świątecznym. Szczególnie w tym roku mogą sprawić dużą radość wielu osobom, z którymi nie możemy się spotkać. 

Do wykonania mojej ręcznie robinej kartki na Boże Narodzenie wykorzystałam papier do scrapbookingu This Christmas marki Lemoncraft. 

Moja kartka ma wymiary 14cm x14 cm , wydaje mi się, że jest to jeden z najprostszych do zagospodarowania na początek zabawy z papierowym hobby wymiar i kształt. Kwadrat to chyba najczęściej wybierany przez początkujące scraperki kształt kartki. 

Na tło wykorzystałam papier w rozmiarze 15cm x 15 cm  z małego bloczka This Christmas, natomiast do wykonania wianka użyłam mnóstwo listków i innych dodatków wyciętych z dużych arkuszy. 

Kompozycję na kartce wzbogaciłam ręcznie robionym kwiatem Poinsencji, kuleczkami głogu, koronką i innymi drobiazgami.

Jeśli macie ochotę wykonać tę kartkę wspólnie ze mną zapraszam do obejrzenia krótkiego kursu na YouTube. 

Aaaa, malutkie łyżwy z otulaczem mam od Magdaleny Nowickiej. Możecie ją znaleźć na Instagramie.




*************************************************************************************


*************************************************************************************




Kwiatek Poinsencji, czy też jak kto woli gwiazdę betlejemską zrobiłam z papieru akwarelowego, który malowałam na czerwono używając kredek gelatos oraz wody. 









2 komentarze: