wtorek, 3 listopada 2020

Ręcznie robione kartki ślubne i rocznicowe

Na chwilę odchodzimy od zimowych klimatów, od dekoracji na Boże Narodzenie handmade, na rzecz ręcznie robionych kartek na ślub oraz rocznicę Ślubu.

Zwykle na takie okazje jak ślub i rocznice robię kartki w delikatnych różach i błękitach. Tym razem troszkę zmieniłam koncepcję ze względu na prośbę zamawiających kartkę znajomych i kartkę rocznicową zrobiłam zieloną. 




50 lat razem to nie lada rocznica ślubu i wymagała specjalnej oprawy. Kartka jest w zielonych kolorach, ponieważ rocznicowa para uwielbia naturę i całe życie mieszka w leśnej okolicy.  
Jako punkt centralny, na którym oparłam całą kompozycję użyłam serca z kwiatami na środku z Wodouts
Element dekoracyjny z hdf pomalowałam nierównomiernie białą farbą akrylową. Po bokach serca dodałam białe papierowe róże, koronki i zawijaski z papieru. 



Kartkę na ślub zrobiłam z materiałów z Tajemniczego pudełka . Słyszeliście o Tajemniczym pudełku z Lemoncraft? to pełne cudów zawiniątko, z mnóstwem papierów, koronek, kwiatów i innych materiałów dobranych pod tablicę inspiracyjną. Każde pudełko nieznacznie się różni, więc jest wielkie prawdopodobieństwo, że nie ma dwóch takich samych. 
Co znajdowało się w moim Tajemniczym pudełku do scrapbookingu możecie zobaczyć na filmie na moim kanale YouTube. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz