poniedziałek, 4 grudnia 2017

Przezroczysty, zimowy shaker box / Winter shaker box

Hej, na dziś mam dla Was zimowy shaker box. Zrobiłam go z papierów Studio 75 Świąteczny prezent. Możecie taki shaker zrobić bez problemu w domu przy użyciu cyrkla i nożyczek, ja jednak skorzystałam z okrągłych wykrojników. Mój shaker ma szybkę z dwóch stron i dzięki temu pięknie będzie wyglądał wisząc na choince. Tak sobie wyobrażam, że w foli będą odbijały się kolorowe światełka i będą prześwitywać zielone gałęzie świerku. Myślę, że w przyszłym tygodniu zrobię filmik z takim shaker boxem, bo jednak zobaczyć to zupełnie co innego niż przeczytać. 


Hey, I have a winter shaker box for you today. I made it with Studio 75 paper Christmas gift. You can do such a shaker without any problems at home using calipers and scissors, but I have used round nesting dies. My shaker has a glass on two sides and thanks to that it will look beautiful hanging on the Christmas tree. I imagine that the it will reflect the colored lights and will reveal the green branches of the spruce. I think that next week I will make a movie with this shaker box.






Udanego dnia!
Have a great day!

5 komentarzy:

  1. Śliczny! Mi się marzą takie ozdoby podwieszone pod żyrandolem. Może kiedyś uda mi się wygrać z czasem i się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc, zajmuję się scrapbooking'iem od około 4 lat na razie na użytek własny ale kto wie może w przyszłości się rozwinę :) cudowny blog, piękne prace, czerpię mnóstwo inspiracji i uwielbiam oglądać Twoje filmiki. Gratuluję pomysłów i sukseców. Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :) Zajrzałam na Twój blog, mnóstwo tam smakowitych przepisów, może i ja skorzystam z Twoich kulinarnych inspiracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń