wtorek, 20 lutego 2018

Kartka z kwiatową kompozycją z papierów Cherry Blossom ze Studio 75 / A card with floral composition with Cherry Blossom collection by Studio 75

Hej,  Dziś kolejna praca z nowych papierów Studio75 Cherry Blossom. Brakowało chyba na rynku takich papierów w ciemnych, lekko vintage klimatach, a jednocześnie z domieszką słodyczy różowych kwiatków wiśni. To połączenie czerni z beżem i różem daje wiele możliwości, można zrobić pracę praktycznie na każdy temat. 

Do tej kartki wykorzystałam kwiatki, które wycięłam z arkusza. Są tez kwiatuszki na paskach i innych dodatkach, ale te wykorzystałam ostatnio i teraz chciałam zrobić coś troszkę innego.  Wielkość kartki to 11,4x16,2 cm na bazie craftowej. Każda warstwa papieru jest mniejsza od poprzedniej czyli pierwsza ma 10,4x15,2  kolejna 9,4x14,2 itd. 

Ostatnio podobają mi się kompozycje skoncentrowane z jednej strony kartki, szczególnie w kartkach prostokątnych i tę tez tak zaprojektowałam. Wycięłam serwetki z dodatków i potuszowałam krawędzie brązowym tuszem distress. Niektóre elementy przykleiłam na kej a inne na piankę craft, żeby stworzyć różne poziomy i co za tym idzie również efekt trójwymiarowości. 
Na koniec podkreśliłam krawędzie i kształt serwetek białymi perełkami w płynie. 

Mam tez film, na którym tworze tę kartkę i zapraszam Was do oglądania. 















Miłego dnia!

4 komentarze: