piątek, 9 marca 2018

Ślubna kartka shabby chic z okienkiem


Witajcie, dawno nie robiłam żadnych kartek w klimacie shabby chic i teraz przy okazji tego, że mam trochę nowych papierów z Prima Marketing postanowiłam coś skleić. Wyszła mi taka urocza kartka shabby chic z okienkiem. Okienko kupiłam kiedyś w jakiejś holenderskiej sieciówce za grosze.

Do ozdoby wykorzystałam trochę gazy, koronki i mikrokuleczek. Ładnie też wkomponowały się motylki z arkusza Lavender . Wiecie co, jakoś nie szło mi z tą kartką tak gładko jak zwykle, chyba trochę za dużo różnych stresujących rzeczy się u mnie dzieje. Czyżby już nawet kartkowanie nie pomagało się zrelaksować? Oby nie.

Gdy sklejałam papiery jakoś nie miałam na myśli żadnej konkretnej okazji, ale chyba takie kartki bez napisów, z samymi ozdobami dobrze wpasowują się zarówno w klimaty ślubne jak i urodzinowe.






Miłego dnia!



1 komentarz:

  1. Jest urocza i w cudownych kolorach...piękny papier, ja też pokusiłam się o kupienie papierów Primy...ciekawa jestem co mi z tego wyjdzie ;) Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń