czwartek, 5 grudnia 2019

12 days of Christmas video inspirations HOP

Jakoś tak ciężko mi o regularność na blogu. Te krótkie zdania na FB i na Insta lepiej mi wychodzą i szybciej. No ale powalczę jeszcze troszkę.

Ostatnio sporo się dzieje na moim kanale YouTube. 
Wraz z Emilią Sieradzan i Małgosią Dudzińską zorganizowałyśmy mały YouTube HOP.
Polega on na tym, że przez pierwsze 12 dni grudnia publikujemy filmy z kursami na świąteczne dekoracje, kartki i opakowania na prezenty.
Koniecznie zajrzyjcie na nasze kanały, ponieważ oprócz oglądania  fajnych inspiracji można też wygrać nagrody.
Na moim kanale możecie wygrać 10 szt baz z płyty MDF do mixed mediów, dekorowania, decoupage i innych technik z Woodouts!.

Jak dotąd zrobiłam dla Was dekorację na bombce oraz wesołą choinkę.







Bombka oczywiście jest na bazie z Woodouts! .
Dekorowanie zaczęłam od pomalowania bazy na biało, a następnie przykleiłam koronkę.
Kolejny krok to posmarowanie bazy pastą do spękań z DecoArt.  Pastę nałożyłam w tych miejscach, w których nie było koronki. Poczekałam około 2 godzin, aby zrobiły się ładne spękania i zabrałam się za dalszą pracę.
Ten projekt to połączenie mediów ze scrapbookingiem. Cała kompozycja, stanowiąca główną ozdobę mojej dekoracji na Boże Narodzenie skoncentrowana jest po lewej stronie projektu.
Skomponowałam ją z papierów do scrapbookingu, ręcznie robionego kwiatka z papieru, koronki i kilku innych dodatków.
Złoty kolorek to farba z DecoArt w kolorze złotym.




Choineczka jest bardzo wdzięcznym kształtem do dekorowania. Nie chciałam tym razem  wykorzystywać mediów, chciałam skupić się w tym projekcie na pracy z papierem.
Choinkę obkleiłam papierem do scrapbookingu z Mintay Papers Home for Christmas.
Zrobiłam takie małe falbanki, które następnie przykleiłam klejem na gorąco do obklejonej bazy.
Nie chciałam robić falban na całości, żeby nie zatracić całkowicie kształtu choinki, dlatego zdecydowałam się na te kilka falbanek.

Wycięłam prawie wszystkie elementy z arkusza do wycinania i zrobiłam z nich trójwymiarową kompozycję.
Mam nadzieję, że moje projekty Wam się spodobają. Do zrobienia jeszcze dwa, więc jutro muszę zacząć działać. Zastanawiam się cały czas co zrobić. Może na szybko coś podpowiecie?





2 komentarze:

  1. Dopiero zaczynam podglądanie scrapbookingu, ale u Ciebie totalnie wpadłam po uszy ;) Piękne są Twoje prace i wyjątkowo przemawiają do mnie filmiki. Serdeczności, A.

    OdpowiedzUsuń