wtorek, 10 marca 2020

Jak zrobić antyczną pisankę i romantyczna Ćmę w klimacie shabby chic

Hej, dziś mam projekty, które ostatnio bardzo mnie wciągnęły, a są to takie lekko antyczne, lekko shabby chic jajeczka i ćma, zacznę od Ćmy, bo podoba mi się najbardziej i jestem z niej na prawdę zadowolona.





Projekt zrobiłam na bazie Ćma z Woodouts!. To nie pierwsza moja ozdobiona ćma, ale ta wyjątkowo mi się podoba. Na początek przykleiłam wszystkie wyciski z silikonowych foremek. Wzory, które widzicie na powierzchni ćmy zrobiłam ręcznie konturówką. Gdy uschła zabrałam się za nakładanie różowej farby na całość. Kiedy zaschła zaczęłam malować kolorem szarym. Kiedy szary lekko przysechł zaczęłam wycierać go mokrą chusteczką, dzięki temu zrobiły się imitujące postarzenie przetarcie.

Przesuszyłam wszystko nagrzewnicą i suchym pędzlem z białą farbą zrobiłam jeszcze trochę przecierek. Kiedy skończyłam całość była delikatniejsza i bardziej romantyczna.







Jak zrobić pisankę shabby chic

Właściwie jak takie jajko wielkanocne zrobić najłatwiej nauczycie się z mojego filmu na YouTube, tu chyba skupię się na zdjęciach i krótkim opisie. 

Użyłam styropianowego jajka, farb akrylowych a DecoArt z Decoratorium i wycisku z silikonowej foremki. 

Najpierw pomalowałam jajko na różowo kolorem Inocence, następnie nakleiłam wycisk z foremki, który nakleiłam na jajko, gdy był jeszcze mokry i pomalowłam jaki na różowo drugi raz starając się zakryć farbą łączenie gdzie styka się wycisk z foremki z jajkiem.

Następnie gdy ładnie wszystko przeschło pomalowałam na szary kolor Storm Cloud Grey wycisk z foremki i szybko starłam farbę żeby uwydatnić wypukły wzór dekoru.  
Kolejny etap to pomalowanie całego jajka na szaro i przetarcie farby mokrą chusteczką żeby powstały imitujące stary wygląd przetarcia. 

Na koniec rozbieliłam wszystko suchym pędzlem i białą farbą i gotowe. 








1 komentarz:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    At least 160 thousand women and men are utilizing a simple and SECRET "liquids hack" to burn 2lbs every night in their sleep.

    It is scientific and works with everybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Take a glass and fill it up half full

    2) Then do this weight losing hack

    and become 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń