piątek, 22 lipca 2016

Kartka urodzinowa z balonikami



Och, gdzie znów uciekło słoneczko :(
Wczoraj był w moich stronach cudowny słoneczny dzień. Mój maluszek pławił się w basenie, wieczór spędziliśmy w miłym towarzystwie nad jeziorem, a dziś taka niemiła niespodzianka pogodowa. Patrzę właśnie w aplikację z prognozą pogody. Jutro znów słoneczko :) Co prawda tylko dwa dni, ale jednak będzie ciepło. 



       Urodziny Przyda Się!        


Kartka z balonikami, na którą właśnie patrzycie powstała kilka minut temu. Baloniki pokolorowałam i wycięłam już kilka dni temu, ale nie miałam jeszcze na nie pomysłu, miały być po prostu wprawką w kolorowaniu promarkerami. 
Zdecydowałam, że wskoczą na kartkę, gdy zobaczyłam propozycję wspólnej urodzinowej zabawy w Przyda Się. Sklep obchodzi właśnie trzecie urodziny. Oczywiście życzę wszystkiego dobrego i gratuluję, że udało się im zaistnieć i działać z sukcesem na scrapowym rynku, co biorąc pod uwagę ilość sklepów nie jest na pewno proste. 


Do urodzinowej zabawy zgłaszam tę pozytywną kartkę z balonikami 
i życzeniami Nieustającej pogody ducha!
Każdy kto ma swój własny biznes dobrze wie, że bywa różnie
i trzeba być dobrej myśli nawet, gdy warunki są chwilowo niesprzyjające. 

kartka ręcznie robiona

cardmaking



Pozdrawiam Was gorąco :)

3 komentarze:

  1. Idealnie wyważona kompozycja ! Wprawka w kolorowaniu?! To wcześniej tego nie robiłaś? ! Śliczna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) koloruję już długo, ale ostatnio zwiększam częstotliwość ;)

      Usuń
  2. Piękna, niezwykle radosna i "lekka" kartka! Cudowna :)
    Dziękujemy za udział w naszym świętowaniu :)

    OdpowiedzUsuń