piątek, 1 lipca 2016

Home decor dla Goscrap


Życzenia na płótnie


Och jak ja uwielbiałam kupować prezenty. Sprawiało mi to zawsze wiele radości i przyjemności. Nigdy nie miała problemu z pomysłami, jakoś samo wpadało mi do głowy co i komu podarować. Choć wiele osób mówi, że wymyślanie i kupowanie prezentów to dla nich wielka udręka, mi to uczucie jest obce. Są tylko dwie osoby, dla których jest mi dość ciężko wybrać prezent, mój mąż i mój tata. Zabawne, że powody są całkowicie różne. W przypadku mojego męża marzenia są bardzo sprecyzowane i niejednokrotnie dość kosztowne, natomiast mój tata to człowiek, który niczego nie potrzebuje. Jego główne zajęcie to praca i to z niej czerpie najwięcej satysfakcji.  
Niektórym marzeniom trudno sprostać, inne ciężko określić. Gdy już na prawdę nie wiem co kupić tacie, z pomocą przychodzi kilogram krówek i mnóstwo innych słodyczy, ponieważ to właśnie słodycze są drugą ulubioną przez mojego tatę rzeczą. Natomiast w przypadku realizacji marzeń mojego gadżeciarskiego męża, zwykle organizuję składkę na coś fajnego, czego sama nie mogłabym kupić. Zawsze da się znaleźć jakieś wyjście. 

Dużo łatwiej jest z mamą, bratową i ogólnie z kobietami. Zawsze można kupić jakąś fajną bluzeczkę, kosmetyk, czy bibelot. No i to właśnie ten ostatni rodzaj prezentu zrobiłam ostatnio.

Zrobiłam malutki obrazek z sentencją z życzeniami.
Jest nieduży zaledwie 20x20 cm. Tło wykonałam przy użyciu maski oraz dwój kolorów tuszy distress. Użyłam też brokatowej pasty i białego gesso. Sentencja z życzeniami pochodzi z Goscrap z kolekcji Sweet Story, w której znajdziecie cały arkusz papieru właśnie z sentencjami na różne miłe okazję. Użyłam też fioletowego arkusza z kolekcji Retro chillout oraz delikatnego miętowego z Best folk extra.





Tablica motywacyjna

Pozostajemy w temacie home decor.  Ostatnio zachciało mi się zmienić nieco wystrój pracowni. Planowałam kupić jakieś fajne plakaty, ale zamiast tego doszłam do wniosku, że warto wykorzystać to co mam w domu i przy okazji troszkę zaoszczędzić.
Na początek zrobiłam tablicę motywacyjną z jednego arkusza papieru be awsome z Goscrap.
Dodatkowo użyłam jeszcze tylko kawałka czarnego papieru. Całość przykleiłam warstwowo kosteczkami 3d. 




Dziękuję i do zobaczenia wkrótce :)






1 komentarz: