sobota, 13 lipca 2019

Jak zrobić kwiatki z papieru toaletowego

Dziś coś z cyklu "Jak zrobić" , a konkretnie chodzi o to jak zrobić papierowe kwiatki z papieru toaletowego. Nie ze zwykłego papieru, choć i z takiego da się oczywiście kwiaty zrobić, ale mi chodzi o papier nawilżany.
Jak wszystko wykonać krok po kroku zobaczycie na moim filmiku na YouTube.






Użyłam papieru Velvet, który najpierw lekko osuszyłam a następnie spryskałam dwoma kolorami mgiełek z Lindy's.
Następne co zrobiłam to spryskanie papieru mocnym lakierem do włosów. Lakier doskonale usztywnił papier i pozwolił świetnie i łatwo go formować.

Oczywiście po lakierze trzeba było papier dobrze wysuszyć, wtedy zrobiła się sztywny.

Kształty kwiatków wycięłam wykrojnikami Lady E Design.
Kartka zrobiona jest na bazie papierów AB Studio i ze stemplem tej marki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz