piątek, 5 lipca 2019

Meble do pracowni scrapowej

hej,
kilka dni temu pokazywałam Wam na moim kanale YouTube różne mebelki do pracowni scrapowej i nie tylko scrapowej z Woodouts! . Tu chciałam jeszcze też o nich wspomnieć, w sumie pokazuję Wam całe mnóstwo produktów różnych firm, a swoją własną chyba trochę w tym temacie zaniedbałam.
Mebelki możecie kupić w moim sklepie Woodouts.pl

scrap room


Tak więc zacznę od szafek na papier, które mamy w ofercie dwie. Mała, która pasuje do regału Kallax z Ikea oraz większa mająca 47 cm wysokości i o jedną półkę na papier więcej.
Półeczki w szafkach są wsuwane, a odstępy między nimi wynoszą 6 cm. Żeby łatwo było przeglądać papiery półki mają wcięcie na środku.  Szafkę dostajecie w częściach do samodzielnego złożenia na kołeczki i sklejenia. Klej i kołki są oczywiście w komplecie i do tego instrukcja montażu.
Mała szafka ma dodatkowo białą okleiną na froncie  więc po włożeniu do Kallaxa nie widać, że ma kolor surowej płyty.


Szafka na papier do scrapa


Szafka na papier scrapbooking




Kolejna fajna rzecz to organizery na tusze distress. Mamy dwa rodzaje, organizer na 12 i na 24 tusze. Wszystkie mebelki są wykonane z surowej płyty MDF.



Organizer na tusze distress

Stojak na tusze distress






 


Mamy też w sklepie skrzynki/organizery do masek/tekturek/ innych przydasi.  Ten organizer ma trzy przegródki, które idealnie mieszczą trzy wielkości masek, papier 15x15 cm, i różne tekturki.  Mebelki możecie zostawić w wykończeniu surowym lub pomalować, tak jak ja to zrobiłam.








Fajna rzecz to też organizer na markery i kredki. Wszystkie organizery mają tę samą wysokość - 37 cm więc możecie je ustawić obok siebie i stworzyć ściankę.








Brakowało mi również stojaków na kartki, gdy chodziłam na jarmarki dlatego takie stojaki są również w naszym sklepie.
Mamy dwa rozmiary: duży który ma 60 cm i mały o połowę mniejszy.
Mały stojaczek świetnie nadaje się do przechowywania różnych mediów.









11 komentarzy:

  1. Good furniture from Ikea? Check Soferia right now!

    OdpowiedzUsuń