środa, 15 stycznia 2014

Kartka retro dla podróżnika

     Często zbieram przeróżne opakowania. Po czekoladkach, ciastkach, perfumach. Papier, z którego są zrobione często ma ciekawy kolor lub teksturę.
Ostatnio odgrzebałam ze sterty takich właśnie papierowych zapasów, opakowanie po belgijskich czekoladkach (nawiasem mówiąc, były całkiem smaczne).
Kartonik miałam już dość długo, ale dopiero niedawno kupiłam nowy zestaw papierów, z którymi mogłam go skomponować.





kartka dla pilota, podróżnika
Kartka dla podróżnika


Baza to kwadratowa kartka 13,5x13,5 cm
użyłam 
papieru z serii Simple Stories, Urban Traveler
Dziurkacz gwiazdka kupiłam kiedyś w pakiecie dla dzieci w Biedronce :)
Wszystkie pozostałe elementy z wyjątkiem kartki Notes, guzika i sznurka wycięłam
z opakowania po czekoladkach.





A tak wygląda druga strona opakowania. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz