piątek, 28 listopada 2014

Kalendarz adwentowy

   Dziś mocno się zdziwiłam, kiedy zdałam sobie sprawę, że zostały mi tylko 2 dni na skończenie kalendarza adwentowego dla mojego trzyletniego synka. 
   Przypuszczam, że w tym roku dla mnie jest to większa frajda niż dla niego, ale już niedługo to się zmieni, a temat będziemy mieć już przećwiczony :)
   W sieci krąży mnóstwo zdjęć adwentowych kalendarzy. 
Mi spodobał się kalendarz z wiszącymi na patyku kopertami i taki też postanowiłam zrobić.

   Do wykonania kopert użyłam toreb papierowych z rożnych sieciówek.
Najpierw zrobiłam sobie projekt koperty ręcznie i kilka nawet ręcznie wycinałam, aż przypomiałam sobie, że przecież mam moją cudowną maszynkę Brother ScanNCut. Zrobiłam projekt koperty w Corel i przeskalowałam do ScanNCu.
Całość zamierzam skończyć w niedzielę. Wieczorem dorzucę zdjęcia gotowego kalendarza.




Do ozdobienia użyłam skrawków, które zostały po robieniu kartek, gwiazdek , guziczków i stempli.
Zawieszę wszystkie koperty na jutowym sznurku przyczepionym do kija i klamerek.
W środku kopert znajdują się oczywiście słodycze.
W naszym przypadku najbardzej oczekiwane sa czekoladki kinder i gumy mamba. 




advent calendar


advent calendar

advent calendar
kalendarz adwentowy z kopert




Uff... Udało się
Skończyłam
Jeszcze tylko trzeba wymyślić jakieś miejsce do powieszenia.

advent calendar DIY
Kalendarz adwentowy z kopert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz