środa, 19 października 2016

Kartki świąteczne / Christmas cards

Dwie świąteczne kartki


Na dziś przygotawałam die świąteczne kartki. Pierwsza jest w stylu clean&simple, po prostu  biała kartka ze stemplowanym tłem, sentencją oraz gwiazdą dla ozdoby. 

For today I prepared two christmas cards. First one is clean&simple, just a white card with a stamped background, simple  sentence and a star embellishment. 




Ta kartka jest liftem jednej z moich wcześniejszych prac. Zrobiłam ją do dzisiejszego wyzwania w Diabelskim Młynie.  Zapraszam Was bardzo mocno do udziału w wyzwaniu.

This card is a lift of one of my earlier works. I made it for today's challenge in Diabelski Młyn and  I invite you very much to participate in this challenge :) 









Druga kartka jest bardzoiej złożona. Wielowarstwowa, pełna ozdób od wstążki po papierowe kwiaty. 
Stworzyłam ją z papierów Studio 75 z kolekcji Primo

Second card is more complex. It's multilayered, full of embellishments from ribbons to paper flowers. 
To create this sweet christmas card I used Studio75 collection Primo










Pozdrawiam Was cieplutko :)
Warm wishes to you :) 
Karolina


2 komentarze:

  1. Obie cudne, ale ta biała jak marzenie :) uwielbiam takie :) a w Twoim wykonaniu to już całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie mi się podobają, ale bardziej ta nowa po lifcie :D Chociaż druga ma cudny róż ;)

    OdpowiedzUsuń