środa, 2 listopada 2016

Kartka w odcieniach fioletu



Kartka na Diabelskie wyzwanie




Och,  jak ja nie znoszę tych krótkich dni i poranków jakby w środku nocy, a będzie jeszcze gorzej. 
Czy Wam też tak ciężko pogodzić się z tą jesienną rzeczywistością?
Na takie długie wieczory scrapowanie zawsze było dla mnie najlepszą rozrywką, ale ostatnio jakoś nie mogę się zmusić do wieczornych posiedzeń w pracowni. Nie sądziłam, że tak będzie, ale muszę przyznać, że aktualnie wolę poleżeć na kanapie i oglądać seriale razem z mężem. Od jakiegoś czasu kleję papierki tylko za dnia, najlepiej gdy mój brzdąc jest w przedszkolu, a ja wiem, że mój czas jest tylko dla mnie i nikt z domowników nie traci na tym, że zajmuję się swoim hobby. 



Jak w każdą środę w Diabelskim Młynie mamy dla Was nowe wyzwanie. 
Tym razem wyzwanie Diabelskie, czyli z nagrodami. Sponsorem są Filigranki a inspiracją ich piękne papiery z kolekcji Zachwyt. 
Zapraszam Was do zmierzenia się z paletą kolorystyczną, może nie jest jesienna lub zimowa, ale z całą pewnością nastraja sentymentalnie i melancholijnie. 



cardmaking







Moja kartka należy do tych dobrych prawie na każdą okazję. Celowo nie umieściłam 
na niej żadnej sentencji, nic co by sugerowało konkretną okazję. 



kartka handmade

kartka scrapbooking

cardmaking


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Karolina

2 komentarze:

  1. Lubię połączenie zieleni z fioletem - Twoja kartka jest świetna!!
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta karteczka z tym prześlicznym kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń