wtorek, 15 listopada 2016

To co lubię najbardziej, czyli TAG




Świąteczny Tag na słodko



Niektóre rzeczy się nie zmieniają. Od kiedy tylko zrobiłam swój pierwszy Tag, to właśnie ta forma przypadła mi do gustu najbardziej.  Od jakiegoś czasu robię tagi na bazie z beermaty. Najfajniej się na niej pracuje, nic się nie faluje i projekt zachowuje schludny wygląd przez długi czas. Większość swoich tagów przycinam na wymiar 8,5x15 cm, a rogi ścinam na 1,5 cm z góry i z boku. Jakoś tak najlepiej dla mnie wyglądają. 




Różowe i niebieskie papiery to świąteczne  kolekcje Craft&You, które podkolorowałam pigmentem z kredki Aquatone.  Stempelek to śliczna wróżka od Mo's digital pencil pokolorowana promarkerami. Troszkę przekombinowałam z napisem Wesołych Świąt z Craftpassion i niestety słabo go widać. Tekturka, której fragment widzicie po prawej stronie pochodzi z SnipArt. W niektórych miejscach dodałam odrobinę białego gesso i srebrnego brokatu. 
Dla ciekawskich i tych którzy mają chwilkę czasu mam też filmik.






A teraz kolej na drugi Tag, który jest moją inspiracją do nowego wyzwania w Diabelskim Młynie.
Temat  brzmi "Kawa czy Herbata" prawda, że fajny? interpretacja jest całkowicie dowolna.
Zapraszam Was serdecznie do zabawy :)












Pozdrawiam serdecznie :)
Trzymajcie się cieplutko, bo rozpoczął się sezon grypowy i mnie już chyba coś złapało :(

Karolina :)

3 komentarze:

  1. Ja osobiście tagów nie robię. Tzn. zrobiłam raz, "tagozakładkę".
    Ale lubię za to podziwiać, takie śliczne jak te :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba śliczne i takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń