czwartek, 29 grudnia 2016

Kartki z tłoczonym tłem




Pod choinkę sprawiłam sobie kilka nowych craftowych zabawek :) 
Myślę, że w przyszłym tygodniu zrobię jakiś niedługi filmik, na którym wykorzystam nowe zdobycze, ale póki co mam dla Was różowiutkie kartki z tłoczonym tłem.
Folder do embossingu, który użyłam szalenie mi się podoba. Jest fajny nie tylko ze względu na wzór, ale też na rozmiar. Do tej pory kupowałam zwykle foldery z Sizzix a te były dość małe. Ten pochodzi od We R Memory Keepers i ma wymiar 15x15 cm. Idealnie pasuje na moje kwadratowe kartki w tym rozmiarze. 








Żeby tło było nieco ciekawsze, niektóre fragmenty pomalowałam markerem Wink of Stella. 
Zobaczyłam go jakiś czas temu na video u Jennifer McGuire i oczywiście  strasznie zachciałam go mieć.  Właściwie jest to brokat w płynie, można kupić go w różnych kolorach. Chciałam perłowy, ale niestety nie był dostępny, więc kupiłam srebrny. Jest też bardzo fajny, ale ten jasny perłowy chyba mniej zmieniałby kolor papieru i obrazków. 









Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia :)

Karolina

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście niesamowite wrażenie robi to tło z folderu - jakby coś w stylu 3d:)
    Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to wygląda! faktycznie jakby były 3d! no i koniecznie pochwal się kolejnymi zdobyczami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Folder działa niesamowicie! Mam go i ja ;) Ale jeszcze nie mam pomysłu na wykorzystanie. Świetne kartki, a te aparaciki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń