piątek, 10 lutego 2017

Radosne kartki na Walentynki :)


Hej kochani :)

Ach ta miłość :) Cały luty kręci się wokół niej, przynajmniej u mnie.
Na dziś też mam dla Was miłosne karteczki, ale nie takie kwiatowe, sentymentalne tylko kolorowe i radosne.
Razem z dziewczynami z Kolorowego Jarmarku przygotowałyśmy dla Was wspólny post Walentynkowy, więc koniecznie zajrzyjcie  do Jarmarku i zobaczcie jakie cuda przygotowały. 





Tag zrobiłam z cudnie kolorowych papierków Simple Stories, Scrapberry's i Crate Paper
Transparentne serduszka i napis "Love You" to dodatki z kolekcji Cute Girl.












Kartka z napisem love z Crate Paper - Cute Girl jest moją ulubioną. Jest tak pełna optymizmu i słodka. Miłość zawsze kojarzyła mi się z czymś magicznym, dlatego gdy zobaczyłam tęczową kartę z napisem "I belive in magic" od razu wiedziałam, że ją wykorzystam. 










Na koniec kartka z króliczkiem. Znów słodziakowa i prosta. Użyłam tych samych papierów, co we wcześniejszych projektach. Króliczek to też element z Cute Girl. 
A i jeszcze jeden składnik. Ciekawa jestem, czy zwróciliście uwagę na białe tłoczone w serduszka tło? To tło i temat miłości łączy wszystkie prace. 









Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia :)









4 komentarze:

  1. Superanckie! Szczególnie ta druga mi się podoba - jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. super prace, kolory i kompozycja, dziekujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuśku jakie cudne! Miłość to prawdziwa magia! I te kolorki, skradły moje serce, tyle w nich radości! No i królik, króliki są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora dawka koloru, radości i optymizmu ;) Wszystkie świetne!

    OdpowiedzUsuń