środa, 8 lutego 2017

Warstwowy stempel CMYK

Hej Kochani :) 

Jak mija wam tydzień? U mnie dość spokojnie, sporo koloruję i testuję nowe produkty z Kolorowego Jarmarku. Dziś pokażę Wam bardzo fajny stempel od We R Memory Keepers z serii CMYK.


Dla tych, którzy wolą oglądać, niż czytać jest krótki filmik.




Stemple CMYK to zestaw do stemplowania warstwowego, składający się z czterech stempli. Zanim o samym stemplowaniu, wyjaśnię może o co w tym zestawie chodzi i skąd ta nazwa.
Jestem prawie pewna, że nazwa CMYK nie jest Wam obca. Każdy kto ma drukarkę w domu raczej już ją zna. Jest to po prostu skrót od nazw czterech podstawowych kolorów w druku: K - od black, M - magenta, C - cyjan, Y - yellow.  I te właśnie kolory prawdopodobnie były pomysłem na stworzenie tych stempli.
Używanie tego zestawu  jest bardzo proste.  Producent rekomenduje korzystanie z nich przy pomocy narzędzia do precyzyjnego stemplowania, ale jeśli go nie macie  wystarczy akrylowy bloczek, wprawne oko i pewna ręka.
Ja jednak skorzystałam z Misti, bo rzeczywiści bardzo ułatwia i przyspiesza zabawę w stemplowanie.



 Żeby pokazać Wam zastosowanie stempelków przygotowałam kilka kartek i tag.
Pierwszą kartkę zrobiłam wykorzystując tylko jeden stempel z kolekcji (ten z literką K -czarny).
Jak widzicie użyłam stempla do stworzenia ciekawego tła dla pozostałych elementów karteczki. Użyłam niebieskiego i żółtego tuszu. Śliczne transparentne serduszko to die cut Crate Paper- Cute Girl. 







 Na drugiej kartce stempel również tworzy tło, ale tym razem zrobiłam odbitki tylko po prawej stronie, żeby całość była lżejsza i bardziej jasna. Soczewkę aparatu potuszowałam na niebiesko, żeby odrobinkę ożywić całość. Na koniec dodałam napis hello przyklejony na kosteczki 3d. 








Na kolejnej kartce wykorzystałam całą odbitkę zrobioną krok po kroku i przykleiłam ją centralnie na kartce. Ponadto użyłam też tła, które zrobiłam używając znów tylko stempla - K. 






 Zostało mi jeszcze kilka próbek, które przygotowywałam na potrzeby filmu, więc postanowiłam, że wykorzystam je i zrobię dodatkowo bardzo prościutki tag. Wesoły rożek to die tut z Crate Paper. Na koniec dodałam też kilka kropelek Nuvo. 





Do zestawu można kupić dedykowane tusze, ale nie jest to konieczne. Ja korzystałam z kolorów i rodzajów, które mam w pracowni i świetnie się sprawdzają. Nawet tusze distress dawały piękne efekty. Nie musicie się też bardzo trzymać proponowanej przez producenta kolorystyki. testujcie różne kombinacje i nawet kolejność odbijania poszczególnych stempli. 

Do zestawu dołączona jest też silikonowa ramka. Ta ramka ma ułatwić umiejscowienie kolejnych stempli w tym samym miejscu. Moim zdaniem nie sprawdza się za dobrze. Jest tak samo gruba jak stempel, który mamy odbijać i łatwo pobrudzić ją tuszując stempel. Pobrudzona ramka zostawia brzydkie ślady wokół odbitki. Jeśli macie zamiar wyciąć stempel nie ma to znaczenia, ale nie to fragmenty ramki wokół odbitki raczej brzydko będą wyglądać. jak się pozbyć tego problemu zobaczycie na filmie. 


 Miłego dnia :)


Materiały:





















1 komentarz: