niedziela, 6 sierpnia 2017

Kartka urodzinowa i ślubna / Birthday card and wedding card


Hej! Tym razem chcę Wam pokazać kartki, które zrobiłam dla Studio 75. Zrobiłam dwie kartki z tych samych materiałów i do tego samego układu.  Użyłam kolekcji: Marzenia Alicji, Primo, Lawendowy poranek i The Peony Avenue. Przykleiłam też kwiatki z Wild Orchid Crafts i tekturkę ze Scrapińca. Wianek  to wykrojnik z Rosy Owl. Obie kartki wykończyłam białymi perełkami w płynie z Pentart. 


Hi ! This time I want to show you cards I made for Studio 75. I made two cards using the almost this same materials and layout. I used Studio 75 collections: Alice's dreams, Primo, Lavender morning and The Peony Avenue. I glued  paper flowers from Wild Orchid Crafts and decorative chipboard from Scrapiniec.  Wreath is a die from Rosy Owl. I finished both cards with Pentart  white liquid pearls. 











Miłeo dnia! 
Have a nice Day!


1 komentarz: